09123848864
4 8 1401
لامل نمای کرتین وال

لامل کرتین وال پروفیلی از جنس آلومینیوم است که به عنوان سازه اصلی نمای کرتین وال و برای مدول بندی سطح نمای کرتین وال مورد استفاده قرار می گیرد

3 8 1401
قیمت نمای کرتین وال

محاسبه قیمت نمای کرتین وال نیاز به محاسبات مهندسی لامل دارد لذا قیمت ثابتی ندارد و اغلبا قیمت واحد هر پروژه با پروژه دیگر متفاوت خواهد است.

17 7 1401
پنجره نمای کرتین وال

پنجره کرتین وال یا همان ویندوال نوع دیگری از نمای کرتین وال است. نمای ویندووال انتخاب اقتصادی تر ی نسبت به کرتین وال است. نمای ویندووال در فضای بین تیر ها نصب میشود

21 2 1399
تفاوت کرتین وال و ویندووال

نمای کرتین وال خود به تنهایی به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شود. یک از انواع پرکاربرد آن نمای ویندووال می باشد. نمای ویندووال که گاها به اشتباه پنجره کرتین وال نیز نامیده می شود دارای مزایای مختلفی می باش.

28 9 1398
نمای کرتین وال یوچنل

نمای کرتین وال یوچنل یکی از انواع پرکاربرد نماهای کرتین وال است. ظاهر تمام شده یکنواخت و یکدست از شیشه یکی از مزایای نمای کرتین وال یوچنل می باشد. نمای کرتین وال یوچنل در واقع نوعی از نماهای کرتین وال فریم لس می باشد.

23 7 1398
نمای لامل چیست؟

نمای لامل یا همان نمای کرتین وال ترکیبی از پروفیل های آلومینیومی موسوم به لامل وشیشه های دو یا چند جداره می باشد.برای آشنایی با لامل و مشخصات فنی آن این مقاله را مطالعه کنید.

21 7 1398
تفاوت نمای کرتین وال فیس کپ و فریم لس

از پرکاربردترین سیستم های نمای کرتین وال می توان به سیستم های فیس کپ و فریم لس اشاره کرد.برای آشنایی با این دو سیستم پرکاربرد و تفاوت های بین این دو سیستم این مقاله را مطالعه کنید.

30 6 1398
روش اجرای نمای کرتین وال

یک نمای کرتین وال را به دو روش استیک(STICK) و یونیتایز(UNITIZE) میتوان اجرا کرد.برای آشنایی با تفاوت های این دو روش با ما در این مقاله همراه باشید.

22 4 1398
نمای کرتین وال رین فورس

نمای کرتین وال سیستم رین فورس همانطور که از نامش پیداست نوع تقویت شده نمای کرتین وال است و در مواردی که کاربرد دارد که لامل های عادی به علل مختلف پاسخگوی ممان اینرسی مشخص شده برای نما نیستند.

11 2 1398
انواع نمای کرتین وال

یک نمای کرتین وال به روش های متفاوتی قابل اجرا می باشد. سیستم فیس کپ و فریم لس از پرکاربردترین نوع نماهای کرتین وال است. در این مقاله به بررسی تخصصی این سیستم ها می پردازیم.

11 6 1397
نمای کرتین وال مهرازان نما

نمای کرتین وال را میتوان نقطه عطف معماری مدرن دانست.جایی که تلفیق هنر و صنعت منجر به خلق نمایی زیبا,امن و ماندگار می گردد.