09123848864

پروفیل هندریل شیشه ای

پروفیل هندریل شیشه ای
خلاصه

پروفیل هندریل شیشه ای اصلی ترین قسمت هندریل شیشه ای است. وزن و کیفیت پورفیل هندریل شیشه ای در افزایش امنیت هندریل شیشه ای تاثیر گذار است.

7 12 01

پروفیل هندریل شیشه ای چیست ؟

پروفیل هندریل شیشه ای معمولا به پروفیل یوچنلی اطلاق می گردد که در انواع سیستم های هندریل شیشه ای یوچنل مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع برای نصب و تثبیت شیشه در محل نصب از آن استفاده می شود.پروفیل هندریل شیشه ای انواع بسیار مختلفی دارد و بسته به نوع آن میتواند به صورت منقطع به همراه یک کاور سرتاسری و یا به صورت یکپارچه و غیر منقطع مورد استفاده قرار بگیرد.فصل مشترک پروفیل هندریل شیشه ای درتمام سیستم های هندریل شیشه ای ون بالای آن است.ارتفاع پروفیل هندریل شیشه ای میتوان بین 10 تا 15 سانتی متر در سیستم های مختلف متفاوت باشد. عرض پروفیل هندریل شیشه ای نیز میتواند بین 5 تا 12 سانتی متر متغیر باشد.

جنس پروفیل هندریل شیشه ای چیست؟

پروفیل هندریل شیشه ای معمولا از جنس آلومینیوم است و از شمش 6063 آلومینیوم برای ساخت آن استفاده می شود.روش تولید پروفیل هندریل شیشه ای اسکتروژن است.مقطع پروفیل هندریل شیشه ای در هر سیستم با سیستم دیگری متفاوت است و این تفاوت فقط در ابعاد مقطع پروفیل هندریل شیشه ای نیست.پروفیل هندریل شیشه ای میتواند به صورت کاملا توپر و یا به صورت شبکه ای باشد.هدف ایجاد شبکه های توخالی در طول مقطع پروفیل هندریل شیشه ای در درجه اول برای افزایش مقاوت آن و همچنین برای کاهش وزن تمام شده پروفیل میباشد.

انواع هندریل شیشه ای

رنگ پروفیل هندریل شیشه ای

رنگ پروفیل هندریل شیشه ای در سیستم هایی که پروفیل به صورت منقطع نصب می شود خام میباشد اما یک کاور سرتاسری از جنس آلومینیومی در هر دو طرف پروفیل هندریل شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد که با روش پودری و یا آنادایز رنگ آمیزی می شود. واضح است که استفاده از کاور برای پوشش پروفیل های منقطع شده و در صورت نیاز برای آب بندی هندریل شیشه ای میباشد.
در سیستم هایی که پروفیل هندریل شیشه ای به صورت یکپارچه بر روی زمین نصب می شود خبری از کاور نیست و سطح خارجی پروفیل هندریل شیشه ای در این سیستم کاملا رنگ آمیزی شده است. ای سیستم های به دلیل ساختار یکپارچه ای که دارند حس امنیت بیشتری را به کاربر القا می کنند.

اکسسوری پروفیل هندریل شیشه ای

پروفیل هندریل شیشه ای تنها یکی از اجزای هندریل شیشه ای است هرچند که مهم ترین آن نیز هست.گوه هایی از جنس پی وی سی و یا آلومینیوم به همراه لاستیک و فیلرهایی از جنس پی وی سی و یا پلی آمید وجود دارند که برای تثبیت شده در داخل پروفیل هندریل شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند.جنس این مصالح در سیستم های مختلف متفاوت است اما در همگی سیستم های هندریل شیشه ای وجود دارند.همچنین از لاستیک هایی از جنس EPDM برای آب بندی فصل مشترک پروفیل هندریل شیشه ای و خود شیشه استفاده می شود.
دست انداز هندریل شیشه ای قسمتی دیگر از اجزای هندریل شیشه ای است که در بالاترین قسمت هندریل شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.جنس این پروفیل نیز عموما آلومینیوم است و مهم ترین مزیت آن کمک به تراز شده شیشه های هندریل شیشه ای از بالاست.دست انداز هندریل شیشه ای دارای انواع مختلفی است و در مقاطع و ابعاد گوناگونی قابل تهیه و استفاده می باشد.

نحوه نصب هندریل شیشه ای

قیمت پروفیل هندریل شیشه ای

قیمت پروفیل هندریل شیشه ای به عوامل مختلفی مانند نوع سیستم و وزن کلی پروفیل بستگی دارد.همچنین نوع رنگی که برای پروفیل هندریل شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار شیشه و نوع پروفیل دست انداز هندریل شیشه ای از عوامل تاثیر گذار در قیمت تمام شده هندریل شیشه ای هستند.
ما در گروه مهرازان نما با بررسی موقعیت پروژه و محل نصب هندریل شیشه ای مناسب ترین نوع هندریل شیشه ای را با توجه به نیازها و درخواست های شما, به شما پیشنهاد میدهیم.
برای کسب مشاوره با ما در تماس باشد.

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)