09123848864
photo-1492434759773-c03903127cd4.jpg
  • photo-1492434759773-c03903127cd4.jpg
  • photo-1489655994982-2866b553a86c.jpg

نمای کرتین وال - گروه مهندسان مهرازن نما

نمای کرتین وال به بیان ساده ترکیبی از پروفیل های آلومینیومی موسوم به لامل به عنوان فریم و شیشه های دو یا چندجداره باری پر کردن فضای بین لامل های می باشد.
خلاصه

نمای کرتین وال ترکیب خلاقانه ای از آلومینیوم و شیشه های ساختمان است. عایق فوق العاده انرژی و صدا, عملکرد بی نقض در برابر فشارهای جانبی و عدم انتقال بار مرده به سازه اصلی از مزایای نمای کرتین وال است. سیستم فیس کپ, یوچنل, فریملس وسمی فریم لس از پرکاربردترین سیستم های نمای کرتین وال می باشند.


توضیحات

نمای کرتین وال چیست؟

نمای کرتین وال(Curtain wall)  به نوعی از نماهای مدرن اطلاق می گردد که در آن با استفاده از پروفیل های آلومینیومی موسوم به لامل برای مدول بندی سطح نما استفاده می گردد و سپس از شیشه های دو یا چند جداره برای پر کردن فضای خالی بین لامل ها استفاده می شود.
از سیستم های پرکاربرد نمای کرتین وال می توان به سیستم های فیس کپ(Face cap) و فریم لس(Frameless)  اشاره کرد که هرکدام از لحاظ بصری با یکدیگر متفاوت هستند و خود به دسته های مختلفی نیز تقسیم می شوند.

با سیستم های نمای کرتین وال بیشتر آشنا شوید


اجرای یک نمای کرتین وال نیاز به محاسبات دقیقی بر مبنای وزن شیشه, مدول بندی, فشار باد  منطقه و مسائلی از این قبیل دارد.محاسبات کامل, نقشه های کارگاهی دقیق, تسلط به دیتایل های مربوطه, استفاده از متریال با کیفیت و اجرا به وسیله اکیپ متخصص و با تجربه همگی در دستیابی به یک نمای با کیفیت مطابق استانداردهای جهانی تاثیر مستقیم دارند.

صفر تا صد اجرای نمای کرتین وال

گروه مهندسان مهرازان نما با تکیه بر دانش متخصصان داخلی, ارتباط بی واسطه و مستقیم با برترین تولیدکنندگان صنعت آلومینیوم داخلی و خارجی ,تسلط کامل بر دیتایل های مربوطه و استفاده از متخصص ترین اکیپ های مهندسی و اجرایی همواره سعی در اجرای یک نمای کرتین وال مطابق با استاندارد های روز دنیا را دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع سیستم های نمای کرتین وال و جزئیات مربوط به آن می توانید وارد قسمت مقالات مربوط به نمای کرتین وال شوید و یا با تماس با کارشناسان با تجربه ما از مشاوره تلفنی یا حضوری کارشناسان ما به صورت رایگان بهره مند شوید.