09123848864

قیمت نمای کرتین وال

قیمت نمای کرتین وال
خلاصه

محاسبه قیمت نمای کرتین وال نیاز به محاسبات مهندسی لامل دارد لذا قیمت ثابتی ندارد و اغلبا قیمت واحد هر پروژه با پروژه دیگر متفاوت خواهد است.

3 8 01

قیمت نمای کرتین وال

قیمت نمای کرتین وال چقدر است؟چکونه محاسبه میشود؟مبنای محاسبه آن چیست؟این سوالات مشترک هر شخصی است که نیا به نمای کرتین وال دارد و از قیمت نمای کرتین وال و عوامل تاثیر گذاز بر آن اظلاعاتی ندارد.

قیمت نمای کرتین وال چگونه محاسبه می شود؟

اول از همه باید آگاه باشید قیمت یک نمای کرتین وال نمی تواند ثابت و از قبل مشخص شده باشد.شاید عواملی مانند شیشه دوجداره و یا اجرت نصب دارای رنج مشخصی باشند اما محاسبه وزن ابعاد لامل نمای کرتین وال و در نتیجه وزن آلومینیوم نمای کرتین وال نیاز به بررسی سایز و ابعاد شیشه های پروژه و یا فشار باد یا تعداد طبقات پروژه دارد و درواقع با این عوامل ارتباط مستقیم دارد.به طور مثال در تقسیم بندی شیشه های در سطح نما باید از یک سو به سایز نمای کرتین وال توجه داشت(هرچه سایز شیشه نمای کرتین وال بزرگتر باشد سایز و وزن لامل نیز افزایش میابد) و از سوی دیگر به میزان پرت مصرفی لامل آلومینیومی نیز توجه کرد.طبیعتا هر چه تقسیم بندی یا همان مدول بندی نمای کرتین وال ریز و کوچک باشد نیز وزن کلی آلومینیوم نما نیز افزایش می یابد.تمامی این این عوامل دست به دست هم می دهند تا طراحی و مدول بندی نمای کرتین وال یک امر تخصصی باشد و باید در کنار کانسپت معماری پروژه به آن نیز توجه ویژه داشت.
ما در واحد فنی گروه مهرازان نما کلیه پروسه طراحی و مدول بندی بهینه و استاندارد نمای کرتین وال را به صورت تخصصی برای پروژه های شما انجام خواهیم داد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت نمای کرتین وال

قیمت نمای کرتین وال به طور کلی شامل دو دسته متریال یا مصالح و هزینه مربوط به اجرا و نصب می شود.متریال نمای کرتین وال هم به سه دوسته مقاطع آلومینیومی, شیشه و اکسسوری و یا جزئیات نمای کرتین وال تقسیم می شود.

انواع نمای کرتین وال

مقاطع آلومینیومی نمای کرتین وال

مقاطع نمای کرتین وال شامل لامل های آلومینیومی, درپوش و نگهدارنده, براکت و اتصالات آلومینیومی که در نصب مورد استفاده قرار می گیرند می شود.قسمت بسیار زیادی از وزن آلومینیومی نمای کرتین وال مربوط به لامل های عمودی و افقی میباشد.همانطور که در ابتدای این مقاله خواندید وزن نهایی آلومینیوم نمای کرتین وال هر پروژه از طریق انتخاب سایز لامل و بر پایه محاسبات تخصصی صورت می گیرد.

نحوه اجرای نمای کرتین وال

شیشه نمای کرتین وال

شیشه نمای کرتین وال بسته ساختار شیشه و کارایی آن کاملا متفاوت است.در ساده ترین حالت می توان به یک شیشه دوجداره سکوریت با ساختار 6+12+6 اشاره کرد.قیمت این شیشه در مقایسه با شیشه های دوجداره ای که یک جداره و یا هردو جداره آن لمینیت و یا سان انرژِی باشد کاملا متفاوت است و طبعا بر قیمت تمام شده کرتین وال تاثیر گذار است.همچنین قیمت شیشه دوجداره بسته به محل تولید و کیفیت آن متفاوت است.شیشه های کارگاهی با توجه اینکه عموما در شرایط استاندارد و یا با مواد اولیه با کیفیت فرآوری نمی شوند قیمت پایین تری نسب به شیشه های صنعتی و درجه یک دارند.
استفاده از شیشه با کیفیت به خصوص در زمینه نما شما را از صرف هزینه مجدد در آینده بی نیاز خواهد کرد.

جزئیات نمای کرتین وال

منظور از جزئیات نمای کرتین وال یا اکسوری نمای کرتین وال لاستیک های آب بندی,چسب های آب بندی و مواردی از این دست است.

مزایای نمای کرتین وال

قیمت اجرای نمای کرتین وال

قیمت اجرای نمای کرتین وال نیز بسته به حجم کرتین وال, وزن و ابعاد شیشه کرتین وال , دیتیل و همچنین سیستم نمای کرتین وال کاملا متفاوت است.هرچند که ما در گروه مهرازان نما از دستگاه های و ماشین آلات کاملا به روز برای نصب در نمای کرتین وال استفاده می کنیم اما طبیعتا نصب شیشه های بزرگ و سنگین کار دشوارتری نسبت به سایز های کوچکتر و سبک تر می باشد.

سخن نهایی
مشاوره اصولی و طراحی استاندارد تاثیر بسزایی در قیمت نمای کرتین وال دارد و این امر تنها با داشتن تجربه کافی در زمینه نمای کرتین وال و همچنین تسلط بر سیستم های اجرایی و دیتیل های مربوط به آن امکان پذیر است.ما در واحد فنی گروه مهرازان نما همواره در تلاشیم تا ضمن حفظ کیفیت با طراحی اصولی هزینه تمام شده شما را کاهش دهیم.









دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)