09123848864

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای
خلاصه

قیمت پارتیشن شیشه ای به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. نوع پارتیشن, نوع شیشه و نوع یراق آلات از عوامل تاثیر گذار د قیمت پارتیشن شیشه ای هستند.

5 8 01

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای چگونه محاسبه می شود؟ آیا پارتیشن شیشه ای تک جداره از پارتیشن شیشه ای دوجداره گران تر است؟در این مقاله سعی داریم تا با معرفی آیتم های یک پارتیشن شیشه ای شما را با قیمت و چگونگی محاسبه قیمت آن آشنا کنیم.

پارتیشن شیشه ای چگونه محاسبه می شود؟

برای اطلاع از نحوه محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای میخواهیم ابتدا به تفکیک آیتم های موجود در یک پارتیشن شیشه ای بپردازیم. با توجه به تنوع بسیار زیاد سیستم های پارتیشن شیشه ای ما دراین مقاله پارتیشن شیشه ای فریم لس را مورد بررسی قرار خواهیم داد.در صورتی نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص پارتیشن شیشه ای و یا بررسی انواع پارتیشن شیشه ای داشتید میتوانید از اینجا به بخش مقالات پارتیشن شیشه ای بروید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره کارشناسی دریافت کنید.

پارتیشن شیشه ای چیست ؟

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس شامل قیمت شیشه, پروفیل های آلومینیومی, یراق آلات و اجرت نصب و راه اندازی آن می شود. همانطور که قطعا می دانید انواع مختلفی از شیشه مانند شیشه های سوپر کلیر, شیشه های دکوراتیو, شیشه های ساتینا, شیشه لمینیت و... را می توان در پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرارداد و قیمت هر کدام از این شیشه ها با توجه به تفاوتی که در ساختار و کیفیت با یکدیگر دارند فرق می کند. اما شیشه های نوع سوپر کلیر سکوریت را میتوانید با قیمت حدود 760 تا 850 هزار تومان در ازای هر مترمربع خریداری کنید.

شیشه هایی که در شرایط غیر استاندارد تولید می شوند که اصطلاحا کارگاهی نامیده می شوند شاید قیمت تمام شده پایین تری داشته باشند اما دارای معایب گسترده ای هستند.مقاومت بسیار کم در برابر ضربه و الگوی شکست آینه ای آنها تنها یک از بی شمار معایب شیشه ای کارگاهی هستند.

قیمت پارتیشن شیشه ای / پروفیل پارتیشن شیشه ای

پروفیل پارتیشن شیشه ای بسته به نوع سیستم پارتیشن شیشه ای می تواند ابعاد و ظاهر متفاوتی داشته باشد.پروفیل پارتیشن شیشه ای فریم لس و یا پارتیشن شیشه ای تک جداره معمولا فریم های سبک و ظریفی هستند.قیمت پروفیل پارتیشن شیشه ای با توجه به طرح و تنوع بسیار گسترده ای که دارند متفاوت است و قیمت واحد مشخصی ندارند.پروفیل پارتیشن شیشه ای به صورت شاخه های 6 متری قابل خریداری هستند و میزان پرت آنها در قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیر گذار است.

قیمت پارتیشن شیشه ای / یراق آلات پارتیشن شیشه ای

یراق آلات نقش بسیار مهمی در قیمت پارتیشن شیشه ای دارند.هرچند که استفاده ز یراق آلات با کیفیت قیمت پارتیشن شیشه ای را بالا میبرد اما مطمئن باشید این هزینه تنها یک بار پرداخت می شود به شرطی که خرید شما با کیفیت باشد.از بالا رفتن قیمت پارتیشن شیشه ای دفتر خود به علت خرید یراق نگران نباشید.یراق آلات پارتیشن شیشه ای پرکاربرد ترین بخش پارتیشن شیشه ای شما خواهند بود.اگر در دفتر کار یا منزل خود با کمبود فضا مواجه بودید می توانید از پارتیشن شیشه ای ریلی نیز استفاده کنید.پارتیشن شیشه ای متحرک هم میتواند گزینه مناسبی برای برخی دفاتر کار باشد.

انواع پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای / اجرت نصب

اگر در تمامی بخش های بالا از بهترین و گران ترین مصالح ممکن استفاده کرده باشید یک نصب ضعیف میتواند تمام رویاهای شما را به باد بدهد.نصب پارتیشن شیشه ای باید توسط تکنسین مربوط و مخصوص به پارتیشن شیشه ای انجام شود.پروفیل پارتیشن شیشه ای ظریف هستند و برشکاری و نصب آنها نیازمند صبر و حوصله و تجربه است.لذا از تاثیر اجرت نصب در قیمت پارتیشن شیشه ای نگران نباشد که موضوع کم اهمیتی نیست.تفاوت قیمت در اجرت نصب پارتیشن شیشه ای تنها مربوط به تجربه و کیفیت نصب نیست.استفاده از ابزارآلات مناسب برای هر پروژه, استفاده از مته های روز دنیا به منظور کاهش حداقلی به فضای داخلی ساختمان یکی از مواردی است که ممکن است از سوی برخی شرکت های نامعتبر نادیده گرفته شود.

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)