09123848864

قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره

قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره
خلاصه

اگر در فکر خرید پارتیشن شیشه ای هستید بهتر است با قیمت سیستم های مختلف آن آشنا شوید.

6 4 98

قیمت پارتیشن شیشه ای

شاید اگر در فکر تجهیز دفتر کار خود و استفاده از پارتیشن های شیشه ای باشید با طیف بسیار گسترده ای از پارتیشن های شیشه ای با قیمت های متفاوت مواجه خواهید شد. ما تصمیم داریم تا در این مقاله شما را با برخی از آیتم های مهم در اجرای پارتیشن شیشه ای آشنا کنیم.با ما همراه باشید.

با مزایای پارتیشن شیشه ای آشنا شوید

مهمترین آیتم های تاثیر گذار در قیمت پارتیشن شیشه ای

  • نوع سیستم پارتیشن شیشه ای ( تک جداره یا دو جداره بودن)
  • نوع فریم های پارتیشن شیشه ای
  • یراق آلات بازشو

نوع سیستم پارتیشن شیشه ای

همانطور که در مقاله های قبلی نیز به آن اشاره کرده بودیم پارتیشن های شیشه ای به دو روش دو جداره و تک جداره قابل اجرا هستند.واضح است که پارتیشن شیشه ای دو جداره قیمت بالاتری نسبت به پارتیشن شیشه ای تک جداره دارد.این اختلاف قیمت به دلیل استفاده از شیشه های دوجداره و فریم های مخصوص شیشه های دو جداره می باشد.

با انواع پارتیشن شیشه ای آشنا شوید.

نوع فریم های پارتیشن شیشه ای

فریم پارتیشن شیشه ای دفتر کار شما بسته به تک یا دو جداره بودن آن با یکدیگر متفاوت است.در پارتیشن شیشه ای دو جداره به دلیل وزن بالای شیشه ای و ضخامت بیشتر شیشه نسبت به شیشه تک جداره استفاده از فریم های قطور و با وزن بیشتر الزامی است. این در حالی است که در پارتیشن شیشه ای تک جداره امکان استفاده از فریم های ظریف تر با وزن پایین تر فاقد هر گونه مشکلی است.
موضوع مهم دیگر درمورد انتخاب فریم مربوط به کشور سازنده آن است.طبیعی است که استفاده از فریم های تولید داخل منجر به کاهش قیمت تمام شده پارتیشن شیشه ای شما می گردد.

یراق آلات بازشو پارتیشن شیشه ای

در هر دو سیستم پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره اماکن تعبیه بازشو با یراق آلات کشویی و لولایی وجود دارد.طیف بسیار گسترده ای از یراق الات در بازار وجود دارد اما استفاده از یراق آلات وارداتی در این مورد به دلیل عمر کارکرد بالا به شدت توصیه می گردد.تفاوت قیمت بین یراق آلات علاوه بر برند به نوع کارکرد آنها (لولایی و یا کشویی) بستگی دارد.

اجرای پارتیشن شیشه ای

طبیعاتا اجرای یک پارتیشن شیشه ای تک جداره در مقایسه با نوع دو جداره آن می تواند ارزان تر باشد.این اختلاف قیمت به دلیل پیچیده تر بودن روند اجرا در سیستم دو جداره می باشد.
لازم به توضیح است اجرای زیرسازی برای پارتیشن های شیشه ای در هر دو سیستم مشابه یکدیگر است.
مناسب ترین نوع پارتیشن شیشه ای متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید از ما بخواهید.
با ما تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)