09123848864

پارتیشن شیشه ای چیست

پارتیشن شیشه ای چیست
خلاصه

پارتیشن شیشه ای نسل نوین تیغه های جداکننده ساختمان هستند. پارتیشن شیشه ای دارای مزایای فراوانی می باشد. استفاده حداکثری از نورطبیعی خوشید و کاهش مصرف انرژِی یکی از مزایای پارتیشن شیشه ای می باشد.

8 11 99

پارتیشن شیشه ای چیست

پارتیشن شیشه ای به بیانی کاملا ساده نسل نوین تیغه های ساختمان هستند با این تفاوت عنصر اصلی در ساخت پارتیشن شیشه ای شیشه می باشد و دارای مزایای بی شماری هستند.
امروزه پارتیشن شیشه ای در انواع مختلف پارتیشن تک جداره و دوجداره با چندین سیستم متفاوت قابل اجرا هستند که هر کدام از آنها دارای ظاهر و عملکرد متفاوتی در قیاس با یکدیگر هستند.
پارتیشن شیشه ای در واقعا ترکیبی از شیشه ها ایمن, پروفیل ها و بست های مخصوص نصب شیشه از جنس آلومینیوم یا استیل و یراق آلات از همین جنس ها می باشد که برای تامین بازشو در پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

مناسب ترین سیستم پارتیشن شیشه ای برای شما چیست؟

برخی از مزایای پارتیشن شیشه ای عبارت اند از :
  • کمک به استفاده حداکثری از نور طبیعی
  • کاهش مصرف انرژی و هزینه های استفاده از آن
  • کمک به تقسیم بندی منظم نیروهای محیط کار و اشراف کامل به تمام قسمت ساختمان
  • ایجاد حس نشاط و لوکس بودن در محیط که به بهبود عملکزد نیروهای شما منجر خواهد گردید.
  • عایق صدا و کمک به کاهش صدای مزاحم
پارتیشن شیشه ای فریملس یکی از پرکاربردترین نوع پارتیشن های شیشه ای می باشد.فریم هایی که در سیستم های فریملس مورد استفاده قرار میگرند از طراحی و ظرافت خاصی در ابعاد خود برخورداند که این موضوع به داشتنم یک نمای کاملا یکدست از شیشه کمک شایانی میکند.پارتیشن شیشه ای فریملس معمولا در نوع تکجداره طزاحی و اجرا میگردنند هرچند که امکان استفاده در سیستم های دوجداره نیز امکان پذیر است.

پارتیشن شیشه ای فریملس چیست

ایجاد یک بازشو یا درب در پارتیشن شیشه ای و یراق آلاتی که باید در ساخت آن مورد استفاده قرار بگیرند ازمهمترین قسمت های یک پارتیشن شیشه ای هستند.تامین یک درب برای تردد در پارتیشن شیشه ای در هر دو نوع لولایی و کشویی( دستی و اتوماتیک) قابل اجرا می باشد.
پارتیشن های شیشه ای گروه مهندسان مهرازان نما با استفاده از با کیفیت ترین مصالح داخلی و خارجی ساخته می شوند. از این رو تمامی سیستم های پارتیشن شیشه ای گروه مهندسان مهرازان نما دارای گارانتی وخدمات پس از فروش مادالعمر می باشند.

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)