09123848864

نرده شیشه ای تراس

نرده شیشه ای تراس
خلاصه

نرده شیشه ای مفید ترین و کم اصطهلاک ترین نوع نرده های ساختمانی میباشد. مزایای بیشمار نرده شیشه ای اصلی ترین دلیل استفاده روزافزون آن است.

5 2 01

نرده شیشه ای تراس
نرده شیشه ای تراس یک از انواع مختلف خدمات گروه مهرازان نما در زمینه سیستم های شیشه ای ساختمان است که میتواند علاوه بر مزایای بیشماری که دارد جلوه بی نهایت زیبا و چشم نوازی را به نمای ساختمان شما اضافه کند.نرده شیشه ای را میتوان با سیستم های مختلفی طراحی و اجرت کرد اما فصل مشترک تمامی سیستم های نرده شیشه ای یراق آلات ضدزنگ و امنیت بسیار بالای آن است.نرده شیشه ای گروه مهرازان نما در برابر فشار های جانبی مانند فشار بار یا فشار نیروی انسانی مقاومت مکفی را دارا می باشد.ساختار شیشه نرده شیشه ای بر اساس مشخصات پروژه مانند کاربری, محل نصب و مسائلی از این دست انتخاب می گردد.(استفاده از شیشه لمینیت در نرده شیشه ای مطابق با مقررات ملی ساختمان الزامی میباشد.)
انواع نرده شیشه ای
همانطور که گفتیم فصل مشترک تمامی سیستم های نرده شیشه ای مهرازان نما امنیت و ایستایی این سیستم ها میباشد.شکل ظاهری سیستم های نرده شیشه ای تراس با یکدیگر متفاوت میباشد. انتخاب سیستم نرده شیشه ای مناسب یک پروژه به نیاز معماری آن پروژه, شرایط محل نصب و بودجه آن بستگی دارد.از پرکاربردترین سیستم های نرده شیشه ای تراس میتوان به سیستم های یوچنل و اسپیگات و فیکس پوینت اشاره کرد. در ساخت یراق آلات نرده شیشه ای تراس تنها و تنها از استیل و آلومینیوم استفاده می شود.

نرده شیشه ای اسپیگات چیست ؟

اجرای نرده شیشه ای تراس در هر نوعی نیاز به زیرسازی مخصوص به خود را دارد لذا بهتر است قبل از اجرای کف سازی تراس نسب به کسب مشاوره و دریافت اطلاعات و دیتیل های مربوطه با مشاوران ما تماس بگیرید.ضخامت شیشه مورد نیاز برای نرده شیشه ای تراس نیست با توجه به فشار جمعیت ساکن در پروژه و فشار باد انتخاب می گردد.نرده شیشه ای تراس گروه مهرازان نما در طی مراحل مختلف آزمایشگاهی توانسته است تا 270 کیلو نیوتون بر مترمربع مقاومت از خود نشان بدهد .همچنین کلیه سیستم های نرده شیشه ای تراس گروه مهرازان نما دارای 5 سال گارانتی و10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

مزایای نرده شیشه ای

گروه مهرازان نما با سالها تجربه تخصصی و اجرایی در زمینه نرده شیشه ای آماده همکاری با کلیه فعالان محترم صنعت ساختمان میباشد.

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)