09123848864

هندریل شیشه ای فیکس پوینت

هندریل شیشه ای فیکس پوینت
خلاصه

یکی از ایمن ترین و مستحکم ترین نوع هندریل های شیشه ای سیستم فیکس پوینت می باشد.این ایمنی بالا به لطف نحوه اتصال بخصوص یراق آلات این سیستم می باشد.

22 5 98

هندریل شیشه ای سیستم فیکس پوینت

هندریل شیشه ای یا نرده شیشه ای امروزه به عضو جدایی ناپذیر معماری مدرن تبدیل گشته اند.طول عمر بسیار بالا, هزینه نگهداری پایین, زیبایی خیره کننده و استهلاک پایین تنها بخشی از امتیازات یک هندریل شیشه ای می باشد.
هندریل شیشه ای سیستم فیکس پوینت یکی از پرکاربردترین نوع هندریل های شیشه ای می باشد.در این سیستم از یراق آلات موسوم به فیکس پوینت برای اتصال شیشه ها استفاده می شود.جنس این یراق آلات عموما استیل یا آلومینیوم هستند و به همین دلیل استفاده از آنها در فضای بیرونی نیز امکان پذیر می باشد.

در این سیستم بست های نقطه ای یا همان بست های فیکس پوینت از طریق سوراخ تعبیه شده در شیشه و به کمک بولت و یا پیچ های مخصوص بلند به عمق زیرسازی قلزی یا بتن متصل می شوند.یک هندریل شیشه ای سیستم فیکس پوینت اگر به شکل اصولی و صحیح آن اجرا شود می تواند در برابر نیرویی معادل 1.5kn/m مقاومت کند.در واقع یکی از مستحکم ترین و ایمن ترین نوع هندریل های شیشه ای, سیستم فیکس پوینت می باشد.

دیتیل هندریل شیشه ای

از دیگر مزایای هندریل شیشه ای سیستم فیکس پوینت می توان به ظاهر فریملس و کاملا یکنواخت شیشه ای آن اشاره کرد که باعث بزرگتر دیده شدن فضای شما می شود.
همچنین بر خلاف سایر سیستم های هندریل شیشه ای که اتصال از طریق کف صورت می گیرد و منجر به کاهش عرض پله و یا راهرو ها می شود, در این سیستم اتصال از طریق کناره های سازه صورت می گیرد که به حفظ حداکثری محیط منجر می گردد.

با 7 مزیت هندریل شیشه ای آشنا شوید

امکان اجرای انواع نرده های شیشه ای خم نیز در این سیستم به راحتی امکان پذیر است.
تعداد یراق آلات نقطه ای مورد استفاده در یک متر طول هندریل شیشه ای پروژه شما بسته به وزن شیشه و ابعاد و ارتفاع آن متغیر است.
گروه مهندسان مهرازان نما طراح و تولید کننده انواع یراق آلات هندریل شیشه ای, همواره خود را موظف به ارائه خدمات با کیفیت با حداقل قیمت ممکن میداند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هندریل ها شیشه ای و مشاوره رایگان حضوری با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)