09123848864

مزایای هندریل شیشه ای

مزایای هندریل شیشه ای
خلاصه

7 مزیت هندریل شیشه ای

30 2 98

7 مزیت یک هندریل شیشه ای

تمامی تراس ها, پله ها و باالکن ها در ساختمان نیاز به یک نرده دارند و متریال های بسیار زیادی تا امروز همچون فولاد و سنگ برای ساخت این نرده ها استفاده می شده است.اما امروزه با استفاده روز افزون نرده های شیشه ای (که به صورت تخصصی تر هندریل شیشه ای نامیده می شوند)در ساختمان مواجه هستیم.با ما همراه باشید تا 7 مزیت هندریل شیشه ای یا همان نرده شیشه ای را به شما معرفی کنیم.

با انواع مدل های هندریل شیشه ای آشنا شوید.

1.هندریل شیشه ای باعث بزرگ دیده شدن فضای شما می شود.

یکی از دلایلی اصلی که عناصر شیشه ای امروزه به طور زیادی در طراحی معماری ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند این است که, باعث بزرگ تر دیده شدن فضای محیط می گردد.این نکته بخصوص زمانی مشهود است که از شیشه های شفاف در ساخت هندریل شیشه ای استفاده شده باشد.بزرگتر دیده شدن فضا مزیتی است که توسط نرده های استیل یا سنگی حاصل نمی گردد.
با استفاده از شیشه به عنوان هندریل شیشه ای, دور دوشی و یا حتی درب شیشه ای می توانید از شفافیت آن و فضای باز و گسترده محیط لذت ببرید.

2.هندریل شیشه ای نور را از خود عبور می دهد.

یکی از دلایلی محبوبیت هندریل شیشه ای این است که نه تنها نور ار از خود عبور می دهد بلکه بازاب تابش نور در فضای محیط را بیشتر هم می کنند.این مزیت منحصر به فرد نیز باعث دل بازتر دیده شدن محیط داخلی یا خارجی شما می گردد.این مزیت به هیچ وجه در دیگر سیستم های نرده مانند نرده های فولادی یا سنگی دست یافتنی نیست.

3.هندریل شیشه ای ظاهر مدرن و منحصر به فردی دارد.

یکی دیگر از مزیت های هندریل شیشه ای ظاهر مدرنی است که به فضای داخلی و خارجی ساختمان شما می بخشد.هندریل شیشه ای مانند یک لوازم آرایش برای پروژه شما عمل میکنند! و این مزیت بزرگ به فروش بهتر پروژه کمک شایانی میکند.

دیتیل هندریل شیشه ای

4. هندریل شیشه ای به راحتی نظافت می شود

هندریل شیشه ای یا همان نرده شیشه ای نه تنها ظاهری منحصر به فرد دارند بلکه به راحتی و با صرف کمترین زمان تمیز می شوند و مانند روز اولشان می درخشند.شما می توانید به راحتی با یک عدد پارچه نخی و یک مایع مخصوص شیشه به راحتی هندریل شیشه ای خود را نظافت کنید.

5.هندریل شیشه ای بسیار مقاوم است.

هندریل شیشه ای علاوه بر هزینه نگهداری پایین طول عمر بسیار بالایی نیز دارد.
برخلاف باور عموم که شیشه را به عنوان متریالی خیلی ظریف و شکننده می شناسند, شیشه در برابر ضربه بسیار مستحکم و مقاوم است.همچنین بر خلاف چوب و با فولاد بعد از مدتی دچار آفت یا خوردگی می شوند,شیشه می تواند کیفیت خود را تا مدت زمان بسیار زیادی حفظ کند.پس استفاده از هندریل شیشه ای یا نرده شیشه ای به جای چوب یا فلز می تواند شما را از صرف هزینه های مجدد پس از نصب معاف کند.

6.هندریل شیشه ای انطباق پذیری عالی با همه متریال ها دارد.

شیشه از لحاظ بصری همنشینی بسیار عالی با همه متریال های ساختمانی مانند سنگ, چوب, فلز و حتی آجر دارد.همچنین امکان استفاده از شیشه های مات, شفاف و یا رنگی نیز به افزایش زیبایی بصری هندریل شیشه ای کمک می کند.

7.هندریل شیشه ای ایمن هستند.

تکنولوژی روز باعث شده است که شیشه ها به اندازه فولاد ایمن باشند.به سختی شکسته شوند و در هنگام شکست نیز به تکه های بسیار ریز غیر برنده تبدیل شوند.همچنین استفاده از شیشه های لمینیت در هندریل شیشه ای باعث افزایش ایمین آنها به بالاترین حد ممکن می گردد.
با توجه به مزایای اشاره شده باید به این یقین رسیده باشید که هندریل شیشه ای یا نرده شیشه ای بهترین انتخاب برای پروژه شما می باشد.صرف هزینه برای هندریل شیشه ای نه یک خرید ساده که یک سرمایه گذاری برای شماست.اگر در حال ساخت یک ساختمان یا بازسازی آن هستید مزایای هندریل شیشه ای را حتما مورد بررسی و مقایسه بدهید.
همین امروز با ما تماس بگیرید تا کارشناسان با تجربه ما مناسب ترین سیستم هندریل شیشه ای را متناسب با نیاز پروژه به شما معرفی کنند.


دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)