09123848864
7 12 1401
پروفیل هندریل شیشه ای

پروفیل هندریل شیشه ای اصلی ترین قسمت هندریل شیشه ای است. وزن و کیفیت پورفیل هندریل شیشه ای در افزایش امنیت هندریل شیشه ای تاثیر گذار است.

28 8 1401
هندریل شیشه ای چیست؟

هندریل شیشه ای نسل جدیدی نرده های قدیمی هستند که ترکیب که از شیشه های ایمن و یراق آلات تخصصی ضدزنگ هستند.

5 8 1401
قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. نوع پارتیشن, نوع شیشه و نوع یراق آلات از عوامل تاثیر گذار د قیمت پارتیشن شیشه ای هستند.

4 8 1401
لامل نمای کرتین وال

لامل کرتین وال پروفیلی از جنس آلومینیوم است که به عنوان سازه اصلی نمای کرتین وال و برای مدول بندی سطح نمای کرتین وال مورد استفاده قرار می گیرد

3 8 1401
قیمت نمای کرتین وال

محاسبه قیمت نمای کرتین وال نیاز به محاسبات مهندسی لامل دارد لذا قیمت ثابتی ندارد و اغلبا قیمت واحد هر پروژه با پروژه دیگر متفاوت خواهد است.

17 7 1401
پنجره نمای کرتین وال

پنجره کرتین وال یا همان ویندوال نوع دیگری از نمای کرتین وال است. نمای ویندووال انتخاب اقتصادی تر ی نسبت به کرتین وال است. نمای ویندووال در فضای بین تیر ها نصب میشود

1 4 1401
دیتیل هندریل فیکس پوینت

آشنایی با دیتیل هندریل شیشه ای میتواند به شما در انتخاب سیستم مناسب پروژه کمک شایانی کند.

14 2 1401
نصب نرده شیشه ای

نصب نرده شیشه ای یک کار تخصصی است و اجرای آن نیاز به مهارت و تجربه دارد.

5 2 1401
نرده شیشه ای تراس

نرده شیشه ای مفید ترین و کم اصطهلاک ترین نوع نرده های ساختمانی میباشد. مزایای بیشمار نرده شیشه ای اصلی ترین دلیل استفاده روزافزون آن است.

8 11 1399
پارتیشن شیشه ای چیست

پارتیشن شیشه ای نسل نوین تیغه های جداکننده ساختمان هستند. پارتیشن شیشه ای دارای مزایای فراوانی می باشد. استفاده حداکثری از نورطبیعی خوشید و کاهش مصرف انرژِی یکی از مزایای پارتیشن شیشه ای می باشد.

21 2 1399
تفاوت کرتین وال و ویندووال

نمای کرتین وال خود به تنهایی به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شود. یک از انواع پرکاربرد آن نمای ویندووال می باشد. نمای ویندووال که گاها به اشتباه پنجره کرتین وال نیز نامیده می شود دارای مزایای مختلفی می باش.

14 10 1398
مزایای نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت یکی از پرکاربردترین نوع نماهای ساختمانی است که مزایا و ویژگی های بسیار زیادی دارد.

28 9 1398
نمای کرتین وال یوچنل

نمای کرتین وال یوچنل یکی از انواع پرکاربرد نماهای کرتین وال است. ظاهر تمام شده یکنواخت و یکدست از شیشه یکی از مزایای نمای کرتین وال یوچنل می باشد. نمای کرتین وال یوچنل در واقع نوعی از نماهای کرتین وال فریم لس می باشد.

30 7 1398
نرده شیشه ای اسپیگوت

یک از انواع کاربردی و پر استفاده نرده های شیشه ای, نرده شیشه ای اسپیگوت می باشد.نرده شیشه ای اسپیگوت ظاهری مدرن و بسیار متفاوت دارد, مقاومت بالایی در برابر فشارهای جانبی و عوامل مخرب جوی دارد.این زیبایی و طول عمر بالا حاصل ترکیب شیشه های ایمن و یراق آلاتی از جنس استیل 304 هستند.

28 7 1398
یراق پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای دو جداره نوعی کاربردی از انواع پارتیشن های شیشه ای هستند که به شما در داشتنی دفتر کاری آرام کمک شایانی خواهند کرد.

23 7 1398
نمای لامل چیست؟

نمای لامل یا همان نمای کرتین وال ترکیبی از پروفیل های آلومینیومی موسوم به لامل وشیشه های دو یا چند جداره می باشد.برای آشنایی با لامل و مشخصات فنی آن این مقاله را مطالعه کنید.

21 7 1398
تفاوت نمای کرتین وال فیس کپ و فریم لس

از پرکاربردترین سیستم های نمای کرتین وال می توان به سیستم های فیس کپ و فریم لس اشاره کرد.برای آشنایی با این دو سیستم پرکاربرد و تفاوت های بین این دو سیستم این مقاله را مطالعه کنید.

14 7 1398
نرده شیشه ای اکسپوز

نرده شیشه ای اکسپوز یکی از پرکاربردترین نوع نرده های شیشه ای است.این نوع از نرده های شیشه ای ترکیب منحصر به فردی و چشم نوازی از شیشه های ایمن و پروفیل های اکسترود شده آلومینیومی هستند.

13 7 1398
پارتیشن شیشه ای ارزان

داشتن یک پارتیشن شیشه ای لوکس و زیبا لزوما نیازمند صرف هزینه های سرسام آور و گزاف نیست.ما دراین مقاله شما را با یک پارتیشن شیشه ای ارزان و بسیار زیبا و بادوام آشنا خواهیم کرد.

1 7 1398
پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از انواع پرکاربرد و نسبتا ارزان پارتیشن های شیشه ای است.برای آشنایی با این سیستم زیبا و منحصر به فرد با ما همراه باشید.

30 6 1398
روش اجرای نمای کرتین وال

یک نمای کرتین وال را به دو روش استیک(STICK) و یونیتایز(UNITIZE) میتوان اجرا کرد.برای آشنایی با تفاوت های این دو روش با ما در این مقاله همراه باشید.

30 6 1398
پارتیش شیشه ای رنگی

پارتیشن های شیشه ای رنگی نوع بسیار جذابی از پارتیشن شیشه ای هستند که به دفتر کار شما جلوه شاداب و روحیه بخشی می دهند.

30 6 1398
انواع مدل هندریل شیشه ای

هندریل های شیشه ای در انواع مختلفی قابل اجرا هستند که هرکدام از این سیستم از نظر ظاهری, قیمت و شیوه اجرا با یکدیگر متفاوت هستند.

27 6 1398
هندریل شیشه ای دفنی

هندریل شیشه ای دفنی یکی از متداول ترین و مدرن نوع هندریل های شیشه ای هستند.

27 6 1398
پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس مدرن ترین و پرکاربردترین نوع پارتیشن شیشه ای می باشد.برای آشنایی بیشتر با این سیستم شیک و منحصر و به صرفه به فرد این مقاله را مطالعه کنید

22 5 1398
هندریل شیشه ای فیکس پوینت

یکی از ایمن ترین و مستحکم ترین نوع هندریل های شیشه ای سیستم فیکس پوینت می باشد.این ایمنی بالا به لطف نحوه اتصال بخصوص یراق آلات این سیستم می باشد.

22 4 1398
نمای کرتین وال رین فورس

نمای کرتین وال سیستم رین فورس همانطور که از نامش پیداست نوع تقویت شده نمای کرتین وال است و در مواردی که کاربرد دارد که لامل های عادی به علل مختلف پاسخگوی ممان اینرسی مشخص شده برای نما نیستند.

1 4 1398
قیمت هندریل شیشه ای

امروزه هندریل های شیشه ای عضو جدایی ناپذیر معماری مدرن هستند.به دلیل لازم تنوع بسیار زیاد هندریل های شیشه ای لازم است که با آیتم های تاثیر گذار درقیمت این نرده های دوست داشتنی آشنا باشید.

20 3 1398
اکسپندد متال

اکسپندد متال ها بهترین گزینه برای پوسته دوم نما هستند و جلوه خیره کننده ای به نمای پروژه شما خواهند داد.

19 3 1398
دیتیل هندریل شیشه ای

اگر با دیتیل های هندریل شیشه ای هیچ آشنایی ندارید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید...

11 2 1398
انواع نمای کرتین وال

یک نمای کرتین وال به روش های متفاوتی قابل اجرا می باشد. سیستم فیس کپ و فریم لس از پرکاربردترین نوع نماهای کرتین وال است. در این مقاله به بررسی تخصصی این سیستم ها می پردازیم.

11 6 1397
نمای کرتین وال مهرازان نما

نمای کرتین وال را میتوان نقطه عطف معماری مدرن دانست.جایی که تلفیق هنر و صنعت منجر به خلق نمایی زیبا,امن و ماندگار می گردد.